Känner mig duktigt=)

Just nu känner jag mig duktigt, efter jobbet idag så satte jag mig i solen en stund för attd sedan när emil kom upp efter en liten stund ,så gick vi och handlade. åkte en snabbis till mamma och pappa med efter handladet sedan satte jag igång. vet inte vart jag fick farten i från men fick väl någon sorts knäpp för när vi kom hem från mamma och pappa satte jag igång. började med att göra lasagne från grunden, sedan när vi ätit den gjorde jag en omgång bananmuffins. efter detta tänkte jag slutat vara huslig men så blev det inte utan slängde i hop en sats pizzabullar så nu är frysen nästan full:S så får väl äta ur den eller nått. dast tror inte det tar lång tid innan pizzabullarna är borta emil har redan satt i sig tre fyra stycken så tar dte som ett tecken på att dom var goda=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0