Blond igen

Så då var man blond igen då. gick väldigt lätt att gå från brunett till blondin, ovanligt lätt om man lyssnar på både min frisör och frida. har dock inte rikitgt vant mig vid det än, har ju varit brunett i nästan fyra månader. men mamma och mormor tyckte att detta var bättre än när jag var bunett. som mormor sa jag kände aldrig riktigt igen dig när du var brunhårig. hon är rolig min mormor.

nu vankas det jobb var dag fram tills nästa onsdag. inte så kul, särskilt inte när man vet att man har sin långa helg framför sig. men det brukar funka det med. men tycker inte riktigt om att sitta där inne en hel dag när man vet att det är superfin väder ute. ok som idag när jag börjar 12 då hinner man ändå sitta ute och njuta lite men som på lördag när jag jobbar 11-18.30 så känns det som om det blir svårt att hinna med att njuta av vädret...men men det går väl det med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Var glad för att du har ett jobb Åsa, det är det inte alla som har:P Frida tex kommer få leva på svältningsgränsen tills nästa bidrag delas ut hehe... Du får lägga upp en bild så man får se hur du ser ut nu då:D Vad sa jag om att färga tillbaka förresten, har glömt...

2008-05-09 @ 18:34:21
URL: http://fridamj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0