1 År

Då har det gått ett år sedan jag sa att vi kan väl ligga lite lågt och känna efter. för att senare samma kväll slänga mig om halsen på emil och det var nog ingen som undgick att, ja hon gillar nog honom. detta efter att först ha slagit i alla att "nej nej jag gillar inte honom så, vi är bara kompisar". men se ödet ville annorlunda. lite motsägelse fullt att först slå i alla att det är inget mellan oss för att sedan säga motsatsen ett par månader senare.

Det är helt galet vad fort ett år går! fast på ett sätt känns det som om det var ganska längesen det blev vi. men antar att det beror på att vi kände varandra så pass väl och länge innan vi blev ett par. hur som helst är jag väldigt glad över att karin den där kvällen på grand för lite mer än ett år sedan slog i mig att du har mer än kompiskänslor för emil. hon fick kämpa länge ska jag säga men till slut gick det!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha den kvällen minns jag. Det var inte det lättaste att få dig att inse vad du känner men som du vet vid det här laget så ger jag mig inte så lätt. Och det ska väl du vara glad för :) Grattis till ett år!

2008-05-02 @ 14:33:04
Postat av: Johanna

Grattis vannen =) Ibland kanner ens vanner an nastan battre an en sjalv! Hoppas allt ar fint dar hemma. Har i Thailand regnar det, mend det gor inte sa mycket. Sitter pa flygplatsen i Trat pa vag till Bankok. Kramar!

2008-05-03 @ 03:25:17
URL: http://sommarvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0