Jag trivs!

till skillnad från de flesta andra så tycker jag om detta vädret! tycker om när det är snö, och mycket ska det vara. precis som det är nu! sitter och bara myser. på dagarna när solen lyser och det gnistrar och reflekteras och på kvällarna när det blir så där ljust som det bara blir när det är snö och det knarrar under fötterna! tycker det är toppen. de flesta andra förbannar mest vädret och jag stortrivs!! men det är väl tur att man är olika.

tyckte dock inte så mycket om vädret i söndagskväll men det är väl inte meningen att man ska köra ullared tur och retur i snöstorm...två gånger dessutom. men som tur är så är pojkvännen trygg att åka med så jag var aldrig orolig...men var glad att jag slapp köra

kan ge ett tips på vägen, köper ni en lägenhet så kolla upp så spisen fungerar. kan efter helgen med erfarenhet säga att det är inte alls kul att märka dagarna innan man ska flytta in att spisen inte funkar och att jordfelsbrytaren utlöser så fort man slår på den...så får väl se när flytten går. får leva i kartonger ett tag till men kanske kanske kan flytta i helgen. men det ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0