Första steget

Så nu var det gjort, nu var det ansökt. var hos min syo idag och ansökte till högskola. nu gäller det bara att komma in med, men hoppet är det sista som överger en så håll tummarna för att jag kommer in i halmstad som jag vill!! känns lite skönt att ha de gjort. vet ju att jag verkligen vill börja läsa så förutsättningarna är ju goda=)

Fick pengar från försäkringskassan idag med för min sjukskriving. det är ju skamligt vad lite dom betalar ut. ok jag jobbade halvtid men det ger inga stora pengar, men detta var mindre än jag trodde jag skulle få...men men det är bara att bita i det sura och kämpa på

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra! Hoppas verkligen att båda kommer in och att det går att lösa att åka tillsammans. Skönt att veta att man inte är ensam om att behöva åka ner till Halmstad. Läste att ni ska flytta med, var har ni hittat lägenhet någonstans? Vi letar fortfarande, hopplöst läge. Men allt löser sig.
Ha det bra, kramkram.
Ps.Håller alla tummar!

2008-03-27 @ 11:58:35
Postat av: Hanna

Hej Åsa! han har kommit hem nu:) så de behöver inte orora sig, hade inte tänkt att säga det heller:P blir bäst så!
Kramar

2008-04-08 @ 10:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0