första gången

Idag var första gången denna vintern som jag fick användning för min vinterdäck. Konstig vad vädret kan skifta. i går var jag och Emil ute och gick i solsken och såg påskliljor blomma och sen när jag vaknade i dag var det en decimeter snö utanför fönster. Nu har det dock börjat töa men trots det snöar det fortfarande. Har snöat nonstop vad jag har sett...Trodde ju att vi skulle få vår nu. Som jag och min optiker sa, för en månad sen hade snön varit in time men nu är det bara onödigt!

Emil kan verkligen konsten att överraska. Skulle börja jobba kvart i åtta i fredags och när jag vaknade till vid halv sju så stod han har, i mitt rum. då hade han satt sig i bilen efter jobbet och åkt hit för att väcka mig och sen sova här så passade det ju bra att väcka honom när jag kom hem vid två. Det gjorde ju det helt klart lättare på jobbet. Men kan säga att det var lite svårt att komma ur sängen när han la sig jämte mig. Men men det blir väl så när man bara ses på helgerna.

aaa ikväll händer det, det första steget=) stort!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på
http://vastertorp.blogg.se/1205736226_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-17 @ 13:26:38
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Johanna

hoppas det går bra för er i eftermiddag så kommer vi och hälsar på nästa vecka - sedan hoppas man ju naturligtvis att bli bjuden på en alkoholfylld inflyttningsfest. *s*

2008-03-17 @ 13:36:09
URL: http://svahnjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0