Beslutångest

har beslutsångest så det står härliga till. ska jag tatuera mig eller inte är frågan. i långa stunder känner jag att ja absolut det höra jag men lika ofta nej jag vill inte. har tid nästa vecka så tiden börjar rinna iväg

vet nämligen inte riktigt vad jag vill ha för något. funderar på att åka till tatueraren i morgon och kolla in om han har någon bild jag fastnar för. just nu är jag lite inne på kinestecken.

sen blir det ju inte bättre av att de man pratar med säger vet du inte tycker jag att du ska vänta!

samtidgt så har jag ju tänkt ha den på foten/anklen så den kommer ju inte synas så där värst ofta, men ändå tråkigt om man ångrar sig. men som frida säger hon tänker inte på sin den bara finns.
aja får väl se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tänker inte på mina - den på ryggen har jag ju egentligen inte sett - där sitter han min alien och mediterar utan att göra sig det minsta hörs. Regerar endast där folk börjar dra ner tröjan på en på krogen. Å gissa att man blir arg innan man vet vad de är ute efter *s* -

2008-03-05 @ 13:32:24
URL: http://svahnjohanna.blogspot.com
Postat av: Sara

ja du Åsa, vet inte vad jag ska råda dig till. men ja tror att de flesta har tvivel för en sådan sak. Men valet av plats gör att du kan välja om du vill visa den lr ej. de e ju bra. men tänk efter varför du bokade tiden o känns de fortfarande som en bra idé så e de säkert rätt!! hoppas de blir bra!! kramar

2008-03-05 @ 20:49:05
URL: http://lillasara08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0