Ännu en första gången

idag var det dags för första matchen för min del. var inte så peppad innan men det gick skapligt tycker jag. spelade trots allt en och en halv halvlek, sen gick det inte längre då krampade båda vaderna. inte så skönt vill jag lova.men känner ändå att min insatts var godkänd var ju trots allt första för i år, men nästa match då ska jag spela hela! jag ska orka!

Det är helt otroligt vad lite motion eller vad man ska kalla det för, vissa hade nog kallat det självplågeri, kan göra för humöret! Är alltid helt sprudlande när jag kommer hem oavsett vilket humör jag var på när jag åkte. Det spelar ingen roll att man har, så som jag har nu, ont i precis hela kroppen. det värkar i de flesta musklerna från midjan och neråt. märker också att jag inte har så mycket muskler i min vänster överarm och axel, det är väl förklarligt men trodsde inte jag skulle känna det efter jag spelat match men den har fått en omgång den med! Det känns vill jag lova!

har fått för mig att jag ska lägga in ett gympass i veckan med..tror det skulle vara bra, bli lite muskulösare och bygga lite mer för att bland annat stabilisera ryggen. är ju aldrig fel. sen är jag ju som jag är gillar att träna och sen älskar jag att se resultatet, när man är nöjd med sina muskler och kroppen dom ger, många vet vad jag menar kan prata synliga muskler lite väl mycket ibland... det är inte det att jag inte är nöjd nu, är nöjdare än på många år. men tänkte träna lite för att behålla den så här och för att "forma" den lite...får väl se hur det går, gillar ju inte gym egentligen så om jag känner mig själv rätt så går jag en gång innan jag lägger ner det igen....

ååå jag vill ha vår. helst skulle jag nog vilja att det blir höst men så får man inte säga va?!?! klart jag vill ha sommar med men just nu är jag så sugen på att börja plugga att jag vill helst börja på en gång. Är ju sån som person attt allt ska ske här och nu! Tålamod är inte min grej:P

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej, det där med tålamod är väl inte riktigt din starka sida ;) Men vilken härlig inställning till att börja plugga! Det gillar vi :)

2008-03-20 @ 12:00:56
URL: http://kba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0