Typiskt

Det är så typiskt! idag så skulle vi spela mot vinberg, mitt moderlag, på vinåvallen. stället där jag har tillbringat så mycket tid i mina dar och nu skulle vi spela mot deras nybildade damlag.
   igår kväll kände jag hur det började klia lite i halsen, men tänkte att jag går och lägger mig det är säkert övergående. men nej då hade lite svårt att somna för det kliade mer och mer och vaknade sedan idag med värre kli än någonsin plus att det gjorde ont att svälja. jaha tänkte jag får väl se om det här något som försvinner till frukosten på jobbet. men tji fick jag, blev inte bättre vad jag än gjorde. så det var bara att ringa tränaren på frukostrasten och säga att nej åsa kan nog inte vara med. Åkte ändå till vinberg och fick se mitt lag spöa vinberg med 4-1. men som sagt trist att inte kunna vara med.

nu sitter jag och emil här med en godisskål mellan oss i soffan och kollar på kvartsfinalen mellan spanien och italien. verkar nästan som om det blir förlängning idag med för tredje dagen i rad.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknade dig på planen vännen! Hoppas att man får spela någon match med dig innan hösten. Du ska ju liksom vara där, om du fattar vad jag menar ;)

2008-06-23 @ 21:46:21
URL: http://sommarvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0