Fest fest fest

Jag vet jag har inte skrivit här på länge. men sommare är en årstid när man ska vara ute. så får se hur uppdateringen blir.
nu har det varit mycket fest de senaste helgerna...

började med personalfest på laxen för två helger sen. hade super kul! sen bar det av till bratt och dans hela natten. tror jag och emil gick och la oss vid halv sex efter att ha sett soluppgången=) vaknade dock klockan nio igen så det blev inte mycket sömn den söndagen...men men smällar man får ta=)

Sen förra helgen drog ju fotbolls em igång. så jag, johanna, emil och jocke kollade in invigningen ocvh öppningsmatcherna och begav oss sen ut för att göra stan osäker. jag gick dock hem tidigt för hade spelat match på dagen så var trött och slö.

så kommer vi till i lördags....då skulle vi ha lagfest här hos mig och kolla på sverige matchen och käka pizza. dom första ramlade väl in vid strax efter fem och sen drog vi igång. matchen var spännande men fick ju ett tråkigt slut. men lika glad var vi=) nästan ialla fall=) sen hade frida med sitt sing star så det kopplades in och sen var det bara att sjung för kung och fosterland! vi hade jättekul! men vad hade jag väntat mig, det är ju lagfest då är dte ju kul!!! sen bar det ut på stan, men lite tråkigt nog så var det inte så mycket folk ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0