Min bästa vän

min bästa vän just för tillfället är en av emils mammas stickor. så grymt skönt att ha när det börjar klia längst in under gipset. helt underbart!!!

annars har jag inte gjort mycket denna helgen mest legat i emils säng med armen i högläge och kollat på tv eller haft datan i knät. men det har blivit korta datapass. armen har en tendens till att svullna och då svullnar även fingrarna, ser så där mysigt ut. nägot av det värsta jag har varit med om hände i lördags kväll, jag fick kramp i armen. under gipset!! gick ju inte att dra eller sträcka ut musklen direkt så man fick lida  igenom det och försöka slappna av...gjorde grymt ont!!

anton (emils systerson) var så söt innan idag han var och handlade, med emils mamma och hans syster, då skulle han köpa choklad till mig för att som han sa: armen ska bli glad. det tyckte jag var gulligt=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej! nä kramp är aldrig roligt att få och ännu mindre om man har gips på amrmen. vi får väl hoppas att du fick choklad så armen blev glad. krya på dig! Kram kram

2008-01-29 @ 12:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0