Lycka!!!

Idag var jag hos läkaren och dom plockade av gipset undersökte och sa sen det är helt läkt. sen fick Jag fråga om jag skulle bli sjukskriven och då fick jag svaret att om du vill. så jag bestämde att jag ska vara helt sjukskriven hela helgen(det är min långa jobbehelg) och sen vara 50% sjukskriven i två veckor ungefär men man kan ju bryta sjukskrivningen och gå tillbaka till full tid om jag känner att jag klara det innan tiden går ut=) jag kan nämligen inte räta ut armen helt och inte böja den helt heller. känns precis som när man har tränat hårt på försäsongen och inte strechat som dagen efter och lite värre i musklerna. armen har trots allt varit böjd i 90 graders vinkel i tre veckor så det är väl inte konstigt att både senor och muskler har stelnat till lite. så nu är lyckan total!! ska bli grymt skönt att börja på allt igen träna jobba och komma in i allt igen.

så eftersom det gick så snabbt och smidigt hos läkaren så gick jag och mamma en sväng på stan shoppade och fikade. mycket trevligt! så nu har det blivit mycket nytt i garderoben senaste, fick nämligen paket från H&M på posten i går. allt passade tyvärr inte men den  t-shirten var fin på mamma så hon kanske vill behålla den...

Och tack vare att jag blev av  med gipset så kan jag nu åka till karin nästa helg och hälsa på och gå på spa! ska bli otroligt kul att hälsa på och se hur hon har det!

Kommentarer
Postat av: Sara

va kul att de gick bra hos läkaren att du blev av med gipset!! Låter förståndigt av dig att ta de lite lugnt me jobbet i början, du hinner me de!! Va kul att de funkar för dig att åka till Kalmar!!
ha de kalas!! kramar

2008-02-15 @ 22:50:02
URL: http://lillasara08.blogg.se
Postat av: Sara

Vad skönt att bli av med gipset. Har aldrig gott med gips, men jag förstår att det måste varit mycket jobbigt! Och det är bra att du tar dig tid att hämta dig, att ta det lugnt med jobbet. Annars blir det lätt värre igen. Men träna på med att röra armen nu, så hoppas jag att den blir bra!
Kramkram

2008-02-16 @ 15:39:57
URL: http://thegreenlady.bloggspace.se
Postat av: Frida

Hur hade ni det i Kalmar? Kalmar har haft en farlig helg med mina två änglar lössläppta där. lyxigt med spa!! jag vill också med:)

2008-02-25 @ 22:07:10
URL: http://fridamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0