Nytt Läge:)

Då har vi installerat oss riktigt i lägenheten och blivit stabor som mormor säger. känns som om vi börjar komma in i det, som om vardagen har kommit igång och vi börjar få in rutinerna...är ju en del sånt som ska "läras" in när båda flyttar hemifrån och är van vid att slippa laga mat, handla och allt annat som hör ett hushåll till. fast jag tycker det går ganska smidigt än så länge iaf. har man bara rutiner som funkar så går det ju:)

Vad som dock är väldigt surt är att jag inte har någon data längre och antagligen inte kommer ha på 2 veckor!!! hel plötsligt i lördags morse så funkade inte mitt trådlösa och emil har hållt på tills i måndags kväll men han kunde inte fatta vad felet va, har försökt allt. till och med ominstallerat den två gånger. så nu är den in lämnad så det är väl bara att vänta på domen. Hur ska detta gå?? men har fått låna en dator så länge, tänkte att vi klara oss med en men emil fixade en lånedata så vi kan sitta här samtidigt annars hade det nog blivit lite gnäll om vem ska få sitta här. vi tillbringar ju ganska mycket tid framför våra datorer....

Hade "kalas" för emil i helgen med. väldigt trevligt dom stunderna jag kunde vara med jobbade båda dagarna så på lördagen kom jag nästan när dom gick men på söndagen kunde jag vara med längre. och fullt ös som vanligt:) alltid kul med folk, och med småbarn blir det ju aldrig tråkigt. det händer alltid nått:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till lägenheten! Jag lovar; snart känns det som om ni aldrig gjort annat än bott hemifrån. Skönt att få bestämma allt själv, men lite jobbigt när något saknas i kylskåpet, eller när diskhögen växer i köket. Samt, förstås, alla dammråttor som alltid ska springa omkring på golvet, hihi.
Lycka till i fortsättningen med! Kramkram

2008-04-17 @ 20:34:56
URL: http://thegreenlady.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0