Mysig kväll

Har haft en jättemysig kväll med malin nu. vi har kollat på film och ätit godis och som vanligt när man släpper lös mig och malin med en godisspade i händerna så blir det mycket godis, väldigt mycket godis. nästa 1 kilo i dag igen=) tur att vi gick till stan annars hade jag aldrig orkat äta något överhuvudtaget, inte efter all mat jag och emil satte i oss inna hon kom. lagade thai-mat innan idag och det är ju så gott!! så när vi kom hem så kollade vi in lite bilder från helgen och sen blev det film för hela slanten, lite svårt att välja bara=P

nu borde jag gå och lägga mig, började jobba 6.00 i dag så ar varit uppe sen 5 och ska spela match i morgon förmiddag och jobba stängning i morgon kväll så borde nog få lite sömn men är nog inte tillräckligt trött....men får se efter en stund med en bok i sängen brukar ögonlocken bli ganksa tunga.

En liten notering bara: notting hill går på ettan nu. den är verkligen hur bra som helst! jag kan se den hur många gånger som helst! spelar ingen roll att man kan många av replikerna den är fortfarande lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0