Inflyttningsfest!

I lördags var det dags för vår inflyttingsfest! och det blev riktigt bra till slut. efter lite mario spelande och för förfest så dök alla upp och det drog igång! och jag tyckte det var rikitgt trevligt! till och med bror min dök upp! rikitgt kul och sen när han kompis kom så var festen redan i full gång! och jag förstår ju varför dom har så kul ihop nu. dom är helt galna, pratar med vem som helst som orkar lyssna i princip. tror inte dom var tysta så många minuter på den kvällen! jag hade jättekul och jag tror och hoppas att ala ni andra med hade det iaf här hemma hos oss!
Kul att så många som inte bor hemma i lillla falkenberg längre kunde ta sig hem, eller rättare sagt fixade så dom kunde ta sig hem bara för att vi två skulle ha fest. känns väldigt hedrande måsta jag säga!

efter vår fest så drog vi till stan men det var ingenhöjdare faktiskt. som vi sa när vi stog på dansgolvet på bratt, varför är vi här? det är ju inte ens riktigt roligt...men kvällen blev bra ändå trots tidig hemgång. sen kom jag inte i säng fören vid halv fem eller nått tror jag. och då var vi ändå hemma vid strax efter två...

sen i söndags så hade jag seriepremiär och lite hade man ju tänkt att hur ska detta gå, kommer jga kunna spela bakfull? men när jag vaknade så mådde jag oväntat bra, gick upp och lagade matoch åt med förvånadsvärt bra aptit. till och med emil var uppe och var pigg och åt. och hör och häpna jag spelade nästan hela matchen...var lite seg i benen stundtals men inte så som jag trodde det skulle vara. sen efter matchen skulle jag bara hem och vända och göra mig iordning för vi skulle till mamma och pappa för att firabror min som fyllde år. men det blev att jag fick åka själv, emil mådde inte bra.  skulle kolla på film med emil när jag kom hem från mamma och pappa men efter halva filmen sa min kropp stopp och jag somnade som en stock i soffan vaknade en stund senare av att eftertexten rullade och orkade inte mer än att gå raka vägen in och lägga mig. reagerade inte ens när emil kom och la sig.

Min kamera åkte fram på lördagskvällen, jag har inte tagit ett enda kort tror jag men det finns en hel hög från festen tagna av olika människor. här är ett på mig...det är allt jag bjuder på=)
image5

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var jätte trevligt vännen! Får göras om tycker jag:)Vi ses på fredag!
Kramkram

2008-04-21 @ 15:02:24
Postat av: Johanna

Vilket fint kort!! Festen var helt klart lyckad. Förhoppningsvis kommer stan i¨gång fram emot sommaren. Synes =) Kram

2008-04-21 @ 16:03:12
URL: http://sommarvind.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vilket fint kort!! Festen var helt klart lyckad. Förhoppningsvis kommer stan i¨gång fram emot sommaren. Synes =) Kram

2008-04-21 @ 16:03:20
URL: http://sommarvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0