Syskondag

gårdagen blev en riktigt syskondag! per skulle till varberg och röntga sitt knä och till ortopeden på förmiddagen vid elva och tolv. så vi åkte hemifrån vid tio för att verkligen komma i tid=) han kom in snabbt till både röntgen och ortopeden. så halv tolv var vi klara och gav oss ut för att göra varberg. blev riktigt kul fick köpt en julklapp och sen åt vi thaimat alltid lika gott=) konstaterade också att varbergarna hälsar på varandra väldigt kul, vi tyckte det iaf och fick oss många skratt. sen bar det av till lassabacka och en hel del traskande i butiker där med nu var det lågpris som vi var ute efter. finns mycket skit rent ut sagt men också mycket att skratta åt fick vi lära oss=) sedan bar det av hem

hade tänkt att jag skulle träna på kvällen men per kom in och frågade om jag ville med på teater i halmstad. Teater sa jag vad är det för teater? Jonas gardell. Då hade en som per bygger med skullat gå men hans barn var sjuka så dom kunde inte gå så per fick biljetterna och jag fick följa med=) så vi var hemma i två tre timmar innan det bar av till nästa grannstad. och jonas gardell var verkligen jättebra! skrattade mest hela tiden, han bjuder verkligen på sig själv och driver med både sig själv sitt liv och det mesta andra.  så när vi kom hem vid tio halv elva hade vi umgåtts i princip hela dagen! helt grymt kul dag!

citat á la jonas gardell
"Sex är så fantasilöst, det slutar ju alltid på samma sätt. Tänk om det någon gång skulle hända något annat, som att det tillexempel kom ut en flagga som det stod pang på"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med en syskondag! Det ska jag också se till att ordna någon gång. Nog aldrig gjort det med bara syskonen, tror jag.
Och vilket citat, fan vad kul! Sådan humor gillar vi!
Ha det toppen. kramkram

2007-11-29 @ 12:36:56
URL: http://thegreenlady.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Trodde nsätan bloggen va död.
Älskar verkligen citat - tänk va paff man
skulle bli

2007-11-29 @ 20:25:05
URL: http://svahnjohanna.blogspot.com
Postat av: Jacob

Hej Åsa, har du sett hans nyaste föreställning? jag var nämligen o såg på den förre veckan i Halmstad. Skitbra, bästa jag sett på länge. Tror han sa detta då :)

2007-12-05 @ 15:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0