Mys

Jag tycker att det här med oväder är lite mysigt och facinerande att titta på. så igår när dte började blixtra så tog jag och svepte om mig ett täcke och gick ut på balkongen för att titta. efter en lite stund märker jag att det börjar hagla och vänder mig in till emil och säger "emil det haglar!" oväntat nog så kom han ut och ställde sig bredvid mig, så vi virade in oss båda två i täcket och stod en lång stund och bara tittade på allt regn, hagel och blixtar och lyssnade när det åskade. Verkligen supermysigt! sen när det slutade regna och haglet övergick i regn så fick vi till slut gå in för då blåste det så mycket att det regnade in på balkongen, längst in i det hörn där vi stod. så vi fick kapitulera, och gå in till den varma mysiga soffan istället.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, vad mysigt! Så gjorde jag ibland när jag var liten. Jag tog en filt och satte mig ute på trappan. Då var det liksom häftigare än att bara sitta i uterummet och höra smattret på taket. På trappan var man ju med i regnet, fast utan att bli blöt. Fast började det åska så gick jag in. Lite småskraj!

Ha det så bra! Kramkram

2008-07-03 @ 18:30:31
URL: http://thegreenlady.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0